Els

Prima ervaring. Heel mooi product. Prima service. Heel tevreden

H. Visscher

Matige kwaliteit hout, helft niet leverbaar

goedkoop

Reactie Houthandelonline:

Beste meneer Visscher, Vervelend te lezen dat de kwaliteit niet voldoet aan de verwachtingen. Bij twijfels over de kwaliteit, kan er na levering altijd contact met ons worden opgenomen met de... Beste meneer Visscher, Vervelend te lezen dat de kwaliteit niet voldoet aan de verwachtingen. Bij twijfels over de kwaliteit, kan er na levering altijd contact met ons worden opgenomen met de klantenservice. Dan hadden wij graag even met u meegekeken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Nadine

Houthandelonline.nl

Slecht houtsoort

Reactie Houthandelonline:

Beste meneer Dusdub49, Vervelend te lezen dat de kwaliteit niet voldoet aan de verwachtingen. Bij twijfels over de kwaliteit, kan er na levering altijd contact met ons worden opgenomen met de... Beste meneer Dusdub49, Vervelend te lezen dat de kwaliteit niet voldoet aan de verwachtingen. Bij twijfels over de kwaliteit, kan er na levering altijd contact met ons worden opgenomen met de klantenservice. Dan kijken we graag me u mee naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Nadine

Robin

Prima.

Snelle levering. Uitstekend hout. Geen enkele verkeerde plank ertussen.

W

Goed hout en correcte levering

Scherpe prijs

Tom Jagers

Uitermate teleurstellende service

assortiment

Ger Klomp Bouwadvies

Kortom, ik ben zeer tevreden. Voor 2e maal heel goed geregeld. Komen afspraken na. Zijn heel vriendelijk aan de telefoon. En leveren volgens afspraak. Heel goed verpakt. Prima materialen.
Kortom, ik ben zeer tevreden.
Een top bedrijf!

Staan hierboven.

Roland

Super service. Ik had een betonplex plaat besteld voor mijn bus. Deze is helaas gestolen waardoor ik de betonplex plaat niet nodig heb. Houthandelonline heeft de bestelling geannuleerd. Super... Super service. Ik had een betonplex plaat besteld voor mijn bus. Deze is helaas gestolen waardoor ik de betonplex plaat niet nodig heb. Houthandelonline heeft de bestelling geannuleerd. Super service gewoon en verlicht toch n beetje de pijn van de gestolen bus.

Meedenken

Peter

Levert op tijd

Goed materiaal

Casper P.

Uitstekend!

Vlotte levering, prima kwaliteit hout!